generalitat

aplicacions

El 012 activa l'atenció personalitzada a través de la missatgeria instantània

La Generalitat de Catalunya ha incorporat a l'aplicació gencat un servei d'atenció personalitzada i immediata a través de missatgeria instantània de text del 012. A partir d’ara, l’usuari que tingui actualitzada l’aplicació es podrà posar en contacte amb el servei d’Atenció Ciutadana de la Generalitat fent servir el telèfon, Twitter o be el servei de missatgeria de Telegram.
platges

Anar a la platja sabent si ens trobarem meduses a l'aigua

El web d'informació de l'estat de les platges de Protecció Civil de la Generalitat incorpora enguany la previsió de presència de meduses fins a 48 hores abans que hi arribin al litoral.
transparència

Portals de transparència: l'administració obre les finestres

Internet i les diferents eines que la tecnologia digital ens proporciona resulten claus per aconseguir allò que les administracions s'han compromès a fer davant dels seus administrats: ser transparents. En aquest objectiu de mostrar què fan i com ho fan amb els recursos públics, els portals web de transparència s'han erigit com el mitjà més eficient i directe. Us expliquem com són, per a què serveixen i com podem interactuar amb ells els ciutadans i les ciutadanes.
Subscriure a Etiquetes: generalitat