ajuda

ajuda

Comunicat en relació amb el servei d'atenció a l'usuari de TINET i l'emergència pel coronavirus

Com a mesura preventiva davant l'emergència pel brot de COVID-19, l'atenció a l'usuari de TINET serà únicament a través de mitjans electrònics.
seguretat

Alerta: intent de phishing

Alguns usuaris de TINET han rebut un missatge amb l'assumpte "Su cuenta de correo web será bloqueada! Límite casi excedido". Es tracta d'un intent de phishing (pesca electrònica) i es recomana eliminar-lo. En cas que l'usuari hagi seguit l'enllaç facilitat en el correu i hagi facilitat les seves dades, cal que canviï la seva contrasenya el més aviat possible.
ajuda

Has actualitzat el sistema operatiu del teu iPhone o iPad i el correu t'ha deixat de funcionar?

Alguns usuaris estan experimentant problemes amb el seu correu electrònic configurat en alguns dispositius mòbils de la marca Apple. Si és el teu cas, t'expliquem com solucionar-ho.
ajuda

Canvis en els certificats de confiança

A TINET hem renovat recentment els nostres certificats de confiança per al correu electrònic.
ajuda

5 consells per mantenir el correu brossa a ratlla

En un sol dia podem arribar a rebre desenes i desenes de missatges a la nostra bústia de correu electrònic i, moltes vegades, es pot tractar de missatges no desitjats, entre propaganda, estafes i altres. T'ensenyem com filtra-los i evitar que t'apareguin a la teva safata d'entrada.
ajuda

Si te'n vas de vacances, activa el missatge automàtic de resposta

Sí, tenim mòbil intel·ligent i podem contestar des de qualsevol lloc, però, de tant en tant, volem, necessitem i podem desconnectar! El servei de correu electrònic de TINET disposa de la possibilitat de poder activar un missatge automàtic de vacances, per quan som fora i no estem disponibles durant un dies.

Pàgines

Subscriure a Etiquetes: ajuda