gamificacio

aplicació

The Art of Reading, un joc per aprendre anglès de manera amena

Unir l’aprenentatge de l’anglès i el joc en una aplicació és el que ha fet el projecte europeu Strategies App (StratApp) – The Art of Reading, coordinat per la Universitat Rovira i Virgili. La nova app, gratuïta, pretén millorar la comprensió lectora en aquesta llengua dels estudiants universitaris.
gamificacio

Obertes les inscripcions a la jornada sobre l'aplicació de la gamificació al turisme

El Laboratori d'Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya organitza amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili, la jornada 'La gamificació. Eina estratègica per al turisme?'.
gamificacio

Conèixer i aprendre sobre el patrimoni romà amb el joc i les noves tecnologies

El projecte Arrel (ICAC-UAB) del programa RecerCaixa farà el primer “joc seriós” per donar a conèixer als estudiants el circ de Tàrraco a través del joc i les tecnologies. Una de les eines que s’utilitza per portar a terme aquest estudi és la tecnologia. En concret, el sistema d’escàner dinàmic. Aquest dimarts van fer-se les primeres captures al circ romà.
gamificacio

Conèixer i entendre el patrimoni arqueològic a través del joc i la tecnologia

L’arqueòleg Josep Maria Macias de l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica (ICAC) i l’enginyer Juan José Ramos de la Universitat Autònoma de Barcelona han estat guardonats en la convocatòria RecerCaixa 2015 per desenvolupar un joc amb finalitats didàctiques per alumnes d'educació secundària. Anomenat “projecte Arrel”, consisteix en aplicar el joc seriós o gamificació en entorns col·laboratius amb l’objectiu de transmetre el patrimoni cultural de Catalunya.
investigació

Les noves formes d'aprenentatge que el món digital brinda als adolescents, a estudi

Un projecte de recerca internacional, liderat per la Universitat Pompeu Fabra, estudiarà com els adolescents desenvolupen noves formes d'aprenentatge a través de l'entorn digital (quan juguen videojocs, utilitzen les xarxes socials...) amb la finalitat d'extreure conclusions i poder millorar els mètodes tradicionals d'aprenentatge.
Subscriure a Etiquetes: gamificacio