comerç electrònic

agenda

Taller sobre com crear fàcilment una botiga en línia i ser present a les xarxes socials

El proper 15 de juny, Tarragona Impulsa acollirà un petit curs per promoure la creació de botigues en línia i l'ús de xarxes socials entre comerciants i empreses del sector turístic i de serveis. El curs, organitzat per la Confederació de Comerç de Catalunya, pretén que els alumnes sortin amb perfils a Facebook i Twitter i una botiga senzilla creats.
Fira de Reus

La gamificació i les plataformes de venda multicanal, eixos principals de la FIBO 2015

Arriba la tercera edició de FIBO, la fira de comerç electrònic de Fira de Reus. La jornada, que se celebrarà el proper 4 de febrer, se centrarà en donar a conèixer les estratègies de posicionament de marca a Internet, també a través de les xarxes socials, i explicar les noves oportunitats de negoci i promoció que ofereix la Xarxa.
l'Espluga de Francolí

Les entrades dels museus de l’Espluga ja es comercialitzen per Internet

El Museu de la Vida Rural, les Coves de l’Espluga i la Fassina Balanyà han posat a la venda a partir d’aquest mes d’octubre les seves entrades als museus en la plataforma digital Catalunya Experience. Això significa que des de qualsevol lloc del món els usuaris podran reservar i comprar anticipadament una entrada per visitar aquests museus.
estadístiques

Més de la meitat de catalans compren per Internet però hi fan poques transaccions

el 52% de la població catalana compra a través d’Internet. El volum de les compres que es realitza a través d’aquest mitjà no és molt elevat, ja que per al 39,1% de la població representa com a màxim un 10% del total de les seves compres. Els joves de 25 a 34 anys són els que més compren per Internet. Territorialment, els nuclis petits i la ciutat de Barcelona encapçalen les adquisicions a través de sistemes online.
Subscriure a Etiquetes: comerç electrònic