campanya

Santa Tecla

Les xarxes socials mostraran les #GanesdeSantaTecla de Tarragona

L’Ajuntament de Tarragona ha donat el tret de sortida a la campanya emotiva de Santa Tecla, que aquest any demana als ciutadans que demostrin les seves #GanesdeSantaTecla. Una de les iniciatives preveu un concurs de vídeos a Twitter i Instagram en què els participants podran recrear alguns dels moments més esperats de la Festa.
Diversitat funcional

La campanya a les xarxes que ha portat la diversitat funcional a les joguines

Un grup de mares del Regne Unit va proposar-se aconseguir que els seus fills i filles poguessin jugar amb superherois, maquinistes, astronautes i princeses amb les mateixes singularitats que ells. La diversitat funcional no estava representada a les joguines i la campanya engegada per #ToyLikeMe ja ha aconseguit que els fabricants comencin a ampliar els seus models.
LinkedIn

Mobilització per aconseguir un LinkedIn en català

La Fundació puntCAT ha posat en marxa la campanya “LinkedInCatalan”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir currículums escrits en català. Així mateix, la iniciativa demana també a LinkedIn un menú de navegació en llengua catalana.
Subscriure a Etiquetes: campanya