Les xarxes socials mostraran les #GanesdeSantaTecla de Tarragona

Un concurs de vídeos escalfarà l'espera i recrearà els moments preferits de la festa major tarragonina

21.08.2015

L’Ajuntament de Tarragona ha donat el tret de sortida a la campanya emotiva de Santa Tecla, que aquest any demana als ciutadans que demostrin les seves #GanesdeSantaTecla. Una de les iniciatives preveu un concurs de vídeos a Twitter i Instagram en què els participants podran recrear alguns dels moments més esperats de la Festa.

Redacció TINET / Ajuntament de Tarragona Per participar-hi cal elaborar un vídeo breu d’un màxim de 15 segons per a Instagram o Twitter on els participants ensenyin com viuen els dies previs i com es preparen per a la festa major. La petició concreta és que recreïn a la seva manera els moments i les escenes més especials per a ells (com, per exemple, la Baixada de l’Àliga, les cercaviles, el correfoc, les trobades culinàries, etc.). En definitiva, es busca que ens demostrin, en imatges, les ganes que tenen de Santa Tecla.

Els vídeos s’hauran de penjar directament a Instagram o Twitter juntament amb l’etiqueta #GanesdeSantaTecla entre el 26 d’agost i el 15 de setembre. Posteriorment, un jurat en farà una preselecció i els vídeos finalistes es visualitzaran tots junts a http://tblog.tarragona.cat, des d’on es podrà votar pels tres guanyadors.

La votació, de caràcter popular, es farà del 18 al 20 de setembre i els guanyadors s’anunciaran durant el Cafè, copa i puro del dia 21 a les 17.30 h, moment en què es lliuraran els premis.

Els premis són els següents:

  • 1r premi: un abonament doble per a la propera temporada dels Teatres de Tarragona, un passi doble per a tot un any als recintes històrics municipals i a la Catedral i un lot de marxandatge festiu.
  • 2n premi: un passi doble per un any a les piscines municipals i un lot de marxandatge festiu.
  • 3r premi: dues entrades per a la reposició de Mar i cel de Dagoll Dagom a Barcelona.

Els participants es poden inspirar en els quatre espots que l’Àrea de Cultura ha elaborat amb El Joc Produccions i que ha dirigit Héctor de la Salud. En aquests espots hi han col·laborat personatges coneguts com l’actor Oriol Montesó, el fotògraf Pep Escoda, el promotor de la Micaela, Òscar Vives, i el dinamitzador Jordi Vinyoles, a més de diversos membres dels grups de teatre (H)istrionis Teatre, Tornavís Teatre, La Faixsula i la Colla La Bóta.

Us en deixem un de mostra, ben divertit. Animeu-vos amb la vostra particular creació!