
'...ets tu i altres contes' ja és a les llibreries
El nou llibre recull els millors relats del 28è Premi TINET il·lustrats per l'alumnat de l'EAD Tarragona
Els millors relats del 28è Premi de narrativa curta per Internet TINET (Premis Literaris Ciutat de Tarragona) i el talent de l'alumnat d'Il•lustració de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona s'uneixen en el llibre ...ets tu i altres contes. El nou volum, editat per Cossetània Edicions, s'ha presentat aquest divendres al Centre Cultural Antic Ajuntament de Tarragona, juntament amb una exposició de l'obra gràfica.
L'escriptora Ester Enrich, acompanyada pel guanyador Toritaka Tokumei i altres autors, ha estat l'encarregada de presentar les 15 històries seleccionades d'aquesta edició del Premi, convocat anualment per l'Ajuntament de Tarragona, el Consorci de Normalització Lingüística de Tarragona i Omnium Cultural del Tarragonès amb el suport de la Diputació de Tarragona. El diputat de Cooperació Municipal, Xavier Puig, ha clos l'acte.
L'exposició "Premis Tinet. Del relat a la il·lustració" recull el procés de creació gràfica que han seguit l'alumnat del l'EADT per sintetitzar cada relat en un dibuix i elaborar la portada d'aquest segon llibre en què col•labora. La mostra es podrà visitar a la sala petita de l’Antic Ajuntament fins al 14 de febrer, de dimarts a dissabte, en horari de 16 a 21:30h.









