Snapchat crea unes ulleres de sol amb una càmera incorporada

27.09.2016

Snapchat, l'empresa d'una de les aplicacions de missatgeria més utilitzades pel joves ha creat unes ulleres que permeten enregistrar vídeo de 10 segons. La companyia les ha batejat amb el nom de Spectacles i es començaran a vendre a finals d'any pel preu de 130 dòlars.

L'anunci d'aquesta novetat l'ha fet el mateix responsable de l'empresa, el CEO Evan Spiegel a través d'una entrevista al diari nordamericà Wall Street Jorunal, on se'l pot veure amb les ulleres. Spiegel explica com va fer una estada d'un parell de dies pels boscos de California i va poder retratar tot allò que veia amb les noves ulleres. El resultat, un cop revisat, va ser, segons ell mateix "allò que més s'assembla a tornar a ser-hi allà. Va ser increïble".

Aquest passat dissabte, Snapchat va fe públiques algunes dades sobre el seu funcionament. Les imatges s'enregistraran cada cop que es premi i tindran una durada de 10 segons de vídeo cada cop. S'enregitraran en un format circular i podran ser vistes en qualsevol orientació. La bateria del dispositiu tindrà una durada d'un dia, aproximadament. La llum del davant de l'aparell indicarà a les persones ques es trobin a prop que les ulleres estan enregistrant.

Simultàniament a aquest anunci, Sanpchat ha anunciat el canvi de nom de la companyia, que passarà a anomenar-se Snap Inc. en un intent d'orientar l'empresa més enllà del servei de missatgeria efímera que triomfa en l'actualitat entre el públic més jove.