Nou horari d’atenció al tinetaire, nou estil del Centre d’Atenció a l’Usuari

17.05.2016

Ara fa unes setmanes que vam posar a la pàgina principal de TINET el menú Ajuda. Aquesta és una secció on es troba tota la informació de com utilitzar els serveis de TINET i que pel seu interès i utilitat es mereixia estar a primera línia. Moltes de les consultes d’ús de correu als telèfons mòbils i tauletes, la configuració del correu als ordinadors de sobretaula i portàtils, l’ús del webmail a tots els navegadors, fer que l’antispam ens filtri correus brossa… s’han recollit en articles que donen una resposta clara i pràctica per poder resoldre un mateix els inconvenients i els dubtes que es puguin tenir amb els servis d’Internet de TINET.

Visita concertada
En aquesta línia, la de millorar l’experiència amb els serveis d’Internet dels tinetaires, a partir de la propera setmana posem en marxa el servei de visites concertades que canvia la manera de fer del Centre d’Atenció a l’usuari i modifica l’horari d’atenció presencial de TINET complementant les eines d’assistència en línia que ja oferix TINET.

La visita concertada, sigui a les nostres dependències o per telèfon, es pot sol·licitar des del formulari web “Sol·licitud d’ajuda” del Centre d’Atenció a l’Usuari, marcant l’opció “Visita concertada” i explicant quin és el problema o consulta a l’apartat “Explica’ns el teu cas”. No trigarem en posar-nos en contacte per a programar la visita concertada o l’atenció telefònica.

Horaris d’atenció al públic
A partir de la propera setmana, la del 23 de maig, mantenint l’assistència diària als formularis correus de petició d’ajuda i de resolució d’incidències, l’horari d’atenció al públic, les visites presencials i les trucades telefòniques, amb preferència les concertades, serà els dimarts i els dijous, de 10:30 a 13:00 h.

Recordar que des de la web, per exemple, es pot crear un compte a TINET; i es pot canviar la contrasenya; també es pot reactivar el correu; o fer que el correu tingui el domini tinet.cat; o demanar l’accés a l’espai web; i registrar-se per a fer un bloc o una web amb webfàcil; o fer una consulta per a resoldre un dubte o problema… I també enviant un missatge o trucant per telèfon al Centre d’Atenció a l’Usuari en el nou horari d’atenció al públic es dóna resposta a qualsevol altra necessitat.

Secció Ajuda
Paral·lelament l’equip de TINET treballa de manera intensa amb l’adaptació, modificació i creació de nous formularis de peticions de serveis com l’alta, la recuperació de la contrasenya, el canvi d’aquesta… i incloure la majoria de les accions que el tinetaire necessiti fer per tenir un servei de qualitat i personalitzat i que en els propers mesos es trobaran a la web.

Les tasques continuen amb la revisió dels continguts de l’apartat d’ajuda i mantenir al dia els manuals de configuració del compte de correu als diferents sistemes, les seves versions, i la varietat de dispositus, ordinadors, tauletes i mòbils. També recuperarem les preguntes més freqüents (FAQ) que anem rebent al CAU de TINET que facilitarà trobar la informació més habitual o més freqüent en les darreres setmanes. I també aprendrem amb articles pràctics i sessions informatives de com treure el màxim profit als serveis de TINET.