Montsià Actiu organitza un seminari sobre màrqueting digital per a empreses

L'activitat es desenvoluparà al llarg de 2015 en vuit sessions

24.03.2015

Redacció TINET. Per tercer any Montsià Actiu organitza el seminari de màrqueting digital amb l’objectiu de dotar d’eines i recursos a les empreses que han apostat pel canal digital per a poder consolidar la seva estratègia i millorar la captació i la fidelització de clients.

El seminari comença aquest dimecres, 25 de març, i es durà a terme fins a finals del 2015 amb un total de 8 sessions específiques dirigides per professionals especialitzats en cada un dels àmbits que es tractaran. Les sessions es realitzaran en horari de tarda a l'Smartcentre de Santa Bàrbara i les persones interessades es poden incriure al global de les sessions o una en concret, a través d'un formulari en línia disponible al web de Montsià Actiu.

Programa del seminari Màrqueting digital per a empreses 2015

  • 25 de març: Sessió 1. CRO Com augmentar la conversió del teu lloc web
  • 29 d'abril: Sessió 2. Mobile Marketing
  • 27 de maig: Sessió 3. Analítica Web
  • 17 de juny: Sessió 4. SEO i la importància del SEO Local
  • 24 de setembre: Sessió 5. Com organitzar els recursos per a l’èxit d’un projecte web
  • 29 d'octubre: Sessió 6. Millora la teva productivitat amb les eines gratuïtes de Google
  • 26 de novembre: Sessió 7. Millora la teva presència a internet, diagnosi digital
  • 18 de desembre: Sessió 8. Internet Update