Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre estrenen llocs web

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha renovat les plataformes on-line de les dues marques turístiques per fer-les més funcionals i atractives

03.08.2017

Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona han posat en marxa nous llocs web aquesta temporada d’estiu. Amb un nou disseny, més continguts i més accessible, la renovació de les plataformes on-line pretén acostar al públic de manera més completa, entenedora i interactiva tota la informació sobre aquestes destinacions turístiques.

El lloc web de la Costa Daurada s’adreça principalment al públic familiar, amb una presència destacada del producte sol i platja, juntament amb altres motivacions de la visita, com la cultura, la natura, les activitats d’oci, les esportives i de turisme actiu i l’enogastronomia. De Terres de l’Ebre s’ha volgut traslladar una imatge de destinació on té un pes important la natura i les activitats a l’aire lliure, com l’observació d’ocells, el cicloturisme, el senderisme o les activitats nàutiques o fluvials.

Els dos llocs web posen en relleu les experiències que s’ofereixen al visitant, amb idees i propostes d’activitats concretes a realitzar segons els interessos propis de cada usuari. El disseny, estructura i organització dels continguts són similars en els dos casos, per tal que es percebi que les dues marques turístiques són gestionades des de la mateixa institució.

Disseny responsiu, contingut dinàmic i cerca més senzilla

Des d’un punt de vista tècnic destaquen cinc punts: són llocs totalment responsius -adaptats a tots els dispositius-, disposen d’un gestor de continguts molt dinàmic, són molt extensos però amb una bona i simplificada organització dels continguts, és fàcil accedir als apartats relacionats amb allò que es consulta en cada moment així com als esdeveniments relacionats i, a través de l’aplicació de filtres, se’n facilita la cerca.

Pel que fa als idiomes, s’han traduït als dels principals mercats emissors de turistes als quals s’han adreçat la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre tradicionalment, així com les llengües dels països on es veu un potencial creixement. Els usuaris poden accedir a versions en català, castellà, francès, anglès, alemany, holandès i rus.