Fotos i somriures promocionaran el turisme de Cambrils amb la campanya #smilecambrils
El Patronat de Turisme de Cambrils posa en marxa la campanya #smilecambrils, una proposta de dinamització a les xarxes socials amb la qual es busquen imatges de Cambrils de caire familiar i simpàtic. L’objectiu és aconseguir que els visitants es facin fotografies de Cambrils a través d’uns marcs amb el logotip del Patronat i el hashtag de la campanya que els visitants trobaran als diferents allotjaments turístics del municipi i a l’oficina del mateix Patronat.
Un cop feta la fotografia, s’ha de pujar a Facebook o a Instagram amb el hashtag #smilecambrils. La imatge que aconseguiexi més “M’agrada” s’emportarà dues entrades per al Parc Temàtic Port Aventura. Les bases del concurs es poden consultar al canal Cambrils Turisme, del Facebook.
La proposta neix de la Taula de Treball dels Empresaris que es reuneix de forma periòdica amb el Patronat de Turisme de Cambrils per gestionar els recursos provinents de l’impost turístic. Des d’aquest fòrum empresarial es va proposar destinar una part de l’import provinent de l’impost turístic a aquesta acció promocional de caire familiar.
Alumnes de l’Escola d’Hoteleria promocionen la campanya
L’alumnat d’Animació Turística de l’Escola d’Hoteleria i Turisme col•laboren amb el llançament de la campanya a través d’un conveni de pràctiques amb el Patronat de Turisme. Durant aquests dies realitzaran diverses sortides per tal de donar a conèixer el funcionament de la campanya i promoure que els turistes es facin fotografies.