Facebook descarta el "No m'agrada" però ampliarà les opcions per a expressar emocions
El màxim responsable de Facebook, Mark Zuckerberg, ha explicat recentement en una conferència que la companyia està estudiant la manera de facilitar als usuaris un ventall més ampli d'opcions que expressin emocions més enllà del botó "M'agrada". Aquest és, ara mateix, l'únic de què es disposa per a valorar un article, una fotografia o un enllaç.
Facebook reconeix que els usuaris han de poder expressar d'alguna manera el seu suport, o la seva tristor davant informacions de fets desgraciats i que fer-ho amb l'acutal "m'agrada" resulta incòmode. També es vol donar resposta a la necessitat d'expressar sorpresa, o de riure, entre altres emocions.
Aquests botons resultarien eficaços, segons la companyia, que prefereix no implantar un botó de "No m'agrada" perquè considera que tindria un sentit molt negatiu o de menyspreu cap a les aportacions: imatges, textos o enllaços que realitzen altres usuaris.
Segons dades de la propia companyia, diàriament es generen més de 4 bilions de "M'agrada" en aquesta xarxa social. Aquest botó va incorporar-se l'any 2009.