Activen un telèfon de consulta per a empreses sobre facturació electrònica

14.05.2015

La Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya han activat el 902 881 699, el call center català de facturació electrònica que dóna resposta als dubtes i consultes que les empreses catalanes puguin tenir en aquest àmbit. La iniciativa vol facilitar l'adaptació al nou marc de factura electrònica que es va posar en marxa el passat 15 de gener. Segons la normativa, les factures entre els proveïdors de béns i serveis i les administracions públiques que tinguin un cost superior als 5.000 euros s’han de tramitar electrònicament.

Redacció TINET / Idigital Generalitat i el Consell General de Cambres duen a terme una sèrie d’activitats per acompanyar les empreses en el procés d’adaptació a la nova llei. Entre aquestes activitats destaca la posada en marxa del servei telefònic que dóna resposta a dubtes i consultes sobre e-facturació i orienta les empreses cap a proveïdors TIC que disposen de solucions de factura electrònica.

El servei dóna cobertura al 100% del territori català i compta amb un equip de suport, ampliable en cas que fos necessari, que pot atendre 400 trucades mensuals de mitjana. L’equip està format per un perfil de primer nivell (resolució de consultes bàsiques) i un perfil d’expert en la matèria (segon nivell, per a la resolució de consultes més avançades).

Aquesta actuació s’emmarca dins del conveni d'encàrrec de gestió entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Empresa i Ocupació, i el Consell General de les Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de Catalunya.